Bonusový program

Registrujte se do účtu Registrujte si účet
keyboard_arrow_right keyboard_arrow_down
Získejte Malumo mince Získejte mince
keyboard_arrow_right keyboard_arrow_down
Vyberte si produkt za mince Vyberte si dárek

Jak získat Malumo mince?

Registrace
Registrací

Za vytvoření účtu na našem e-shopu obdržíte jako poděkování 100 mincí na další nákupy.

Ohodnocení
Ohodnocením

Jsme vděční za každé hodnocení. Ohodnoťte zakoupené produkty v rámci emailové výzvy a získejte mince navíc.

Nákup
Nákupem

Za každý nákup z naší nabídky získáte stanovený počet mincí, které vám připíšeme na účet.

Jak program funguje?

Odměňujeme registrované zákazníky za jejich nákupy a aktivity. Získáváte Malumo mince, které můžete směnit za vybrané produkty v Bonusovém programu.

Nápověda
Nahlédnout na produkty z Bonusového programu

Co je Malumo mince?

Malumo mince je virtuální měna, kterou sbíráte za nákupy a aktivity, jako jsou recenze nebo registrace. Stav svého konta uvidíte ve svém uživatelském účtu nebo v košíku.

Malumo mince

1 mince = 1 Kč

Jak na to?

Přihlášení do Bonusového programu je snadné. V pravém horním rohu si pomocí emailu vytvoříte účet, na který budete Malumo mince sbírat. Před každým nákupem je důležité provést přihlášení na svůj účet. Po provedení nákupu se Vaše nově získané mince zobrazí ve vašem uživatelském profilu.

Pokud již jste registrovaný, stačí se jen přihlásit a konto se Vám automaticky zobrazí ve vašem uživatelském profilu.

První krok přihlášení
První krok přihlášení na mobilu
keyboard_arrow_right keyboard_arrow_down
Druhý krok přihlášení
Druhý krok přihlášení na mobilu

Často kladené dotazy

Kde najdu stav svého konta?
Stav konta se všemi transakcemi můžete kdykoli zkontrolovat po přihlášení v sekci „Můj účet“. Dále můžete vidět stav svého aktuálního konta také po kliknutí na ikonku uživatele vpravo nahoře, kde kromě Vašeho jména vidíte aktuální konto Malumo mincí. Vždy je nutné být přihlášen.
Proč jsem za objednávku nedostal mince?
Pokud jste za objednávku nedostali mince, pravděpodobně jste nebyli při nákupu přihlášeni. Pro získání mincí nestačí mít pouze registrovaný email, při objednávce musíte být přihlášeni.
Byl jsem při nákupu přihlášený, proč jsem nedostal mince?
Mince se Vám přičtou na účet až při vyzvednutí a zaplacení objednávky. Pokud jste ještě nevyzvedli objednávku nebo Vaše banka úplně nedokončila transakci, Malumo mince nemáte přičteny.
Jak fungují mince za recenzi?
Po zakoupení produktu Vám přijde za několik dní na Váš email výzva k hodnocení tohoto produktu. Pokud v tomto emailu zhodnotíte produkt, připíšou se Vám Malumo mince na Váš účet.
Hodnotil jsem produkty na stránkách a nedostal jsem mince.
Pokud hodnotíte na stránkách produkty bez emailové výzvy k hodnocení, nedostanete za ně Malumo mince. Abychom zachovali pravost recenzí a nepodněcovali k falešnému hodnocení nezakoupených produktů, musíte produkt opravdu zakoupit a hodnotit ho až po emailové výzvě.
Kolik mincí dostanu za hodnocení?
Za každou udělenou hvězdičku v recenzi připíšeme na Váš účet pět Malumo mincí. Za plné hodnocení dostanete na účet 25 mincí.
Lze mince použít pro snížení ceny objednávky?
Ne, nelze. Za mince můžete vybírat pouze produkty v nabídce Bonusového programu.
Dostanu mince i za ohodnocení obchodu?
Ne, mince lze získat pouze za ohodnocení produktu.
Mají Malumo mince neomezenou platnost?
Ne, mince nemají neomezenou platnost. Na účtu jsou mince viditelné 365 dní od získání, poté o ně přijdete. Po přihlášení na svůj účet vidíte pod stavem svého konta datum, kdy se Vám část mincí odečte.